RAW DÝŇOVÝ CHEESECAKE

11:53


1 porce obsahuje: 833 kJ, 19g sacharidů, 5g bílkovin, 11g tuku


Pikola, nejúžasnější kavárna v Šumperku, slavila nedávno první narozeniny a já se rozhodla upéct cheesecake a protože jsem chtěla něco speciálního, tak jsem vymyslela raw podzimní, dýňovou variantu. Upřímně jsem vůbec netušila jak to dopadne, ale výsledek stál za to. Dort je plný oříšků, takže je poměrně tučný, proto jsem jako jednu porci napsala šestnáctinu dortu, ale nebojte, tuky z oříšků patří k těm nejzdravějším a pokud si dáte porci, kterou doporučuji, tak nemusíte mít vůbec žádné výčitky, právě naopak! Při nákupu na dort jsem natrefila na kaki a řekla si, že ho zkusím do dortu přidat a chuť byla báječná, takže doporučuji, pokud ovšem kaki neseženete, tak ho jednoduše vynechte.

Ingredience (16 porcí)


Korpus
- 100g datlí
- 100g natural kešu
- 150g raw pohanky
- 50g kokosového tuku

Krém
- 60 natural kešu
- 60g natural arašídů
- 100g datlí
- 500g máslové dýně
- 1 zralé kaki
- 40g kokosový tuk
- špetka skořice, hřebíčku

Postup


Kešu a arašídy na krém přes noc namočíme do vody a hodinku před koncem namáčení přidáme datle určené na krém.

Na korpus pomeleme datle, kešu a pohanku, ke kterým přidáme kokosový tuk a měla by nám vzniknout lepivá hmota, kterou natlačíme do kokosovým tukem vymazané formy. Vytvoříme z těsta okraje tak, jako to správný cheesecake má. Korpus dáme na hodinu vychladnout do lednice.

Dýni oloupeme, zbavíme jader a nakrájíme na menší kousky. To samé uděláme s kaki. Následně všechny suroviny na krém mixujeme do úplně hladké hmoty. Pokud nemáte mixér s vysokým výkonem, který by vám hmotu do hladka pomixoval, použijte tyčový mixér, s tím by po chvilce měl být výsledek parádní. Vzniklou hmotu rovnoměrně rozprostřeme na vychladlý korpus a celý cheesecake dáme přes noc vychladit do lednice.


Táke se může líbit

0 komentářů