POHANKOVÉ SUŠENKY

11:05


1 porce obsahuje: 190kJ, 5g sacharidů, 1g bílkovin, 2g tuku


Předvánoční období je tady a s ním přichází i cukroví. I to se dá upéct ze zdravých surovin. Já před chvílí upekla pohankové sušenky, původně měly vypadat úplně jinak, ale těsto se mi nepodařilo zpracovat tak, jak jsem chtěla. Recept jsem vám ani nechtěla zveřejňovat, ale chuť mě přesvědčila, jsou výborné! Takže pokud chcete na Vánoce mít i nějakou zdravější variantu cukroví, vyzkoušejte tyto sušenky. Já se jdu pustit do zdravých perníčků, recept vám napíši co nejdříve.

Ingredience (50 sušenek)


- 120g pohankové mouky
- 60g celozrnné žitné mouky
- 100g vlašských ořechů
- 50g datlí
- 80g med
- 60ml arašídový olej
- žloutek
- 50g brusinek
- lžička skořice
- čtvrt lžičky soli

Postup


Troubu předehřejeme na 180 stupňů.
Ořechy a datle pomeleme a společně s ostatními surovinami vypracujeme těsto. Těsto bude lehce sypké. Na plech vyložený pečícím papírem tvoříme rukou placičky.

Pečeme zhruba 7 minut než budou sušenky zlaté.


Táke se může líbit

0 komentářů